همدرد من.... ...دفتری از خاطره ها
نويسنده : مازیار - ساعت 16:13 روز چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,
همدرد من تو این روزا اشک می ریزی برای من

دنیا تو رو ازم گرفت، حقا که خیلی ساده ام


همدرد من یادت میاد یه روز رو پاهام خوابیدی

دست کشیدم رو سرت تو هم آروم صدا زدی


اون گفتم تو رو هیچ وقت از یاد نمی برم

گفتم به عشقمون قسم از عشق تو نمی گذرم


همدرد من گفتی بهم، دوسم داری قد خدا

گفتی قسم به هر چی عشق، عشق تموم عاشقا


آی زمونه آی روزگار آخه گناه من چی بود؟

پابر جا مونده عشقی که همش پر از دورنگی بود


همدرد من تو رو خدا گریه و زاری دیگه بسه

عمر من کوتاه بود اما عشقت از یادم نرفته


همدرد من وقت مردن تو کنار من نبودی

یه دل سیر گره کردم، تو کنار من نبودی


همدرد من نذار که این تنهایی ها پیرت کنه

نذار غم رفتن من از زندگی سیرت منه


همدرد من عزیز من، شریک درد و غصه هام

حیف که سرد و خاموشم ولی هنوز تو رو می خوام


همدرد من، من رفتمو تو موندیو عشق و جنون

همیشه چشم به راهتم منتظرم تو آسمون...

 


نظرات شما عزیزان:

kiana
ساعت8:31---14 مهر 1390
motmaeni shaer nisty??????????akhe mahshar bud

شیرین
ساعت19:53---13 مهر 1390
سلام خیلییییییییییییی زیبا بود به منم سر بزن و نظرتو بگو

mahsa
ساعت16:19---13 مهر 1390
wayyyyyyyyyyyyyyyyyy
afarin honarmand chikar kardi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







shabo-mah

مازیار

shabo-mah

http://shabo-mah.loxblog.com

...دفتری از خاطره ها

همدرد من....

...دفتری از خاطره ها

سلام من مازیار هستم 18 ساله این وب برای شاعرایی که مثل یه ستاره ی کم سو و کم نور تو آسمون شعر ادب میدرخشن و یکی از آرزو هاشون اینه که نوشته هاشونو به دیگران ارائه بدن خودشونو به دیگران بفهمونن ساخته شده..تو .این وب برای هر شاعر یه اکانت میزارم به اسم خودش و شعراشو توی لینک خودش میزارم هر خواسته ای از وب دارید بگید من اجرا میکنم .::دوستون دارم::. شب است و ماه می رقصد ستاره نقره می پاشدنسیم پونه و عطر شقایق ها ز لبهای هوس الود زنبق های وحشی بوسه می چیند و من تنهای تنهایم در این تاریکی شب خدایم آه خدایم صدایت میزنم بشنو صدایم

...دفتری از خاطره ها

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog